Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
    Тя ламбда сондата на студена кола не играе роля при паленето. Едва след като загрее се подключва. При след '98 156 1.8TS е с принудително подгряване и пак и трябва време да започне компа да я чете. Та проблемът ти с паленето не е в ламбдата.
    Докато колата е студена сигнала от ламбдата не се взима под внимание и компа работи с висок потенциал - на богата смес. Пусни една тестова програма с диаграмен прозорец и ще видиш
    Колега (викам ти така щот не ти знам името), като гледам ама хал хабер си нямаш от тия коли. Не се излагай, а вземи почети малко кое работи, кога, как, защо, като работи що работи, като не работи що не работи... причини за причинени неизправности... общо взето като гледам какви отговори даваш ме навежда на мисълта, че ама изобщо не знаеш как работи мотроника!
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Колега (викам ти така щот не ти знам името), като гледам ама хал хабер си нямаш от тия коли. Не се излагай, а вземи почети малко кое работи, кога, как, защо, като работи що работи, като не работи що не работи... причини за причинени неизправности... общо взето като гледам какви отговори даваш ме навежда на мисълта, че ама изобщо не знаеш как работи мотроника!
      , кой го казва.

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Колега (викам ти така щот не ти знам името), като гледам ама хал хабер си нямаш от тия коли. Не се излагай, а вземи почети малко кое работи, кога, как, защо, като работи що работи, като не работи що не работи... причини за причинени неизправности... общо взето като гледам какви отговори даваш ме навежда на мисълта, че ама изобщо не знаеш как работи мотроника!
        Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
        , кой го казва.
        Колеги, вземете се в ръце и не ме изкушавайте да вадя наказателната клавиатура!!! Горещо ви съветвам.

        Comment


        • Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
          Тя ламбда сондата на студена кола не играе роля при паленето. Едва след като загрее се подключва. При след '98 156 1.8TS е с принудително подгряване и пак и трябва време да започне компа да я чете. Та проблемът ти с паленето не е в ламбдата.
          Докато колата е студена сигнала от ламбдата не се взима под внимание и компа работи с висок потенциал - на богата смес. Пусни една тестова програма с диаграмен прозорец и ще видиш
          Четеш поста ми като дявола евангилието. Не казвам че работи сондата при палене а че компа е адаптиран към некоректни стойности на лабдата. Аз съм сигурен в едно нещо след смяна на почти всичко по управлението на мотора колата си имаше проблем с първоначалното палене при топло време. След смяна на сондата всичко си дойде на място. И при предните две сонди си идваше на място но за няколко докато се адаптира сондата.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • Споко бате. Вярни са ти наблюденията горе долу Остави ги специалистите по алфа спарковете да натягат винтчетата и да си мислят, че всичко де лети се яде Нас тука кучетата ни яли.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Е, ние не се заяждаме, само спорим. В спора се ражда истината.
              Като загача компа и гледам на диаграма сигнала от ламбдата при студена кола той е около 1V. След време започва постепенно да пада и изведнъж горе-долу започва да играе в бедна богата смес (като синусоида един вид)

              ---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:30 ----------

              Е, ние не се заяждаме, само спорим. В спора се ражда истината.
              Като закача компа и гледам на диаграма сигнала от ламбдата при студена кола той е около 1V. След време започва постепенно да пада и изведнъж горе-долу започва да играе в бедна богата смес (като синусоида един вид)

              Comment


              • Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
                Е, ние не се заяждаме, само спорим. В спора се ражда истината.
                Като загача компа и гледам на диаграма сигнала от ламбдата при студена кола той е около 1V. След време започва постепенно да пада и изведнъж горе-долу започва да играе в бедна богата смес (като синусоида един вид)

                ---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:30 ----------

                Е, ние не се заяждаме, само спорим. В спора се ражда истината.
                Като закача компа и гледам на диаграма сигнала от ламбдата при студена кола той е около 1V. След време започва постепенно да пада и изведнъж горе-долу започва да играе в бедна богата смес (като синусоида един вид)
                Това на каква кола? Щото на ТС-а затворения цикъл е на 475 мв. не е на 1 волт
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Колеги, прочетох цялата тема, и аз имам симптомите на проблема "пин 15". Някой може ли да обясни подробно как се сваля скоростомера за да стигна до буксата?
                  GTV

                  Comment


                  • Отговарям си сам:
                    Оказа се елементарно- сваля се фунията пред километража - държи се на едно винтче. След като се свали, километража се държи на 2 винтчета. Махат се и те и сте готови. Кабелчето е зелено с черна линия.
                    Аз ще тествам дали при мен проблема е от този кабел.
                    Attached Files
                    GTV

                    Comment


                    • То проблема, че не е там не е. Просто това е едно глупаво решение на съвсем друг проблем.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Така и не се разбра,тоя пин 15 за какво е

                        Comment


                        • Сигнал за скоростта на автомобила. Идва от централата на АБС-а. От таблото после отива в ЕКУ-то, което взема информацията за скоростта и изминати километри и ги има предвид в преминаването през режимите на работа на мотора. Когато автомобила е в движение се стреми да поддържа по-високи обороти на празен ход, за да може като освободиш от скорост по инерция да ти работи хидравлика, климатик, алтернатор, без проблем както и като върнеш газта да не ти работи мотора като моторна спирачка. С откачането на този пин когато се движи автомобила на скорост и се отнеме газта ще се усеща едно забиване муцуната и много бързо убиване на скоростта. Сигурно има и други неща за които не се сещам в момента.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            То проблема, че не е там не е. Просто това е едно глупаво решение на съвсем друг проблем.
                            Глупаво, но бързо и на всичко отгоре е ефтино, даже без пари. Още ме е яд колко пари набих за датчици и "майстори" на бившата 156-ца. Вече 3-та година и липсва сигнала, а колата се държи перфектно, само в движение не потдържа 1100 оборота а 900, но за сметка на това не се мъчи да гасне.... А къде е проблема с клатенето на обороти сегашния собственик изобщо не го интересува, просто защото не ги клати
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 10:03.

                            Comment


                            • Нещо друго прави ли се след като се разкачи кабелчето? Имам предвид чистене на грешки, обучение?
                              GTV

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
                                Нещо друго прави ли се след като се разкачи кабелчето? Имам предвид чистене на грешки, обучение?
                                Не, засича грешка но не светва лампа. Ще помогне само ако на място са стабилни,а клати в движение.

                                п.с Говорим за туин спарк ?!!!
                                Last edited by Доко; d.m.y г., 15:59.

                                Comment

                                Working...
                                X